Școala Gimnazială "George Topârceau"
Școala Gimnazială „George Topârceanu”
  • activități
  • afterschool
  • evaluare VIII
  • Admitere 2022
  • classroom
  • contact
  • Înscrieri 2022
30 mai 2019

Dezbatere cu părinții. Educația ne unește.

Unitatea de învățământ Școala Gimnazială George Topârceanu
Data organizării dezbaterii 21.05.2019
Coordonator dezbatere Daia Iuliana Maria
Date de contact București, Sector 4, Str. Argeșelu Nr. 6,

tel. 021.450.38.23,

email: scgt110@yahoo.com

Aspecte pozitive semnalate –        încurajarea orientării tinerilor spre un învățământ de tip dual.
Aspecte care îngrijorează, limite ale propunerii de viziune –        lipsesc resursele materiale și umane;

–        renunțarea la încadrarea profesorilor de specialitate la materii, cum ar fi: educația fizică, limbă străină, religie la ciclul primar inferior;

–        obligativitatea profesorului pentru învățământ primar de a preda materiile profesorilor de specialitate – educația fizică, limbă străină, religie;

–        în viziunea ministerului nu se face referire la existența copiilor cu CES, parcursul și integrarea lor în învățământul de masă;

–        părinții nu sunt de acord ca în media de acces la liceu să conteze implicarea consilierului educativ (25%);

–        absența unor termene concrete de implementare pentru modificări și faptul că întreaga ”viziune” este extrem de superficială și nu conține suficiente elemente de clarificare pentru a înțelege corect dacă realizarea este fezabilă sau nu, sau chiar pentru a argumenta coerent dacă modificările sunt sau nu benefice.

Recomandări și scenarii de implementare –        începerea învățământului obligatoriu preșcolar la vârsta de 5 ani;

–        pentru dezvoltarea copilului este benefic ca acesta să interactioneze cu profesori diferiți cu stiluri pedagogice diferite – profesori de specialitate la învățământul primar;

–        existența unui profesor psihopedagog, cu normă întreagă, în fiecare școală, care să se ocupe de dezvoltarea psihoafectivă și emoțională a copiilor;

–        profesori de sprijin în fiecare școală;

–        dotarea cabinetelor psihopedagogice cu instrumente și materiale pentru evaluarea aptitudinilor absolvenților învățământului gimnazial;

–        obligativitatea predării educației fizice în învățământul primar de către profesorul de educație fizică; printre beneficii enumerăm dezvoltarea fizică armonioasă și reducerea obezității infantile;

–        obligativitatea predării limbii engleze în învățământul primar de către profesorul de limba engleză; studiile demonstreză că o limbă străină se învață mai ușor la vârste fragede;

–        menținerea ciclului primar de învățământ – clasele pregătitoare – IV;

–        menținerea ciclului gimnazial de învățământ – clasele V – VIII;

–        mentinerea sistemului de notare cu calificative la clasele I – IV;

–        necesitatea păstrării dirigentului la clasă, pentru că un consilier de orientare profesională nu poate prelua integral rolul pe care acesta îl joacă în acest moment

–        programul de after-school nu trebuie să fie obligatoriu, ci o opțiune oferită de școală în sprijinul familiilor care au nevoie

–        părinții afirmă faptul că programa școlară este extrem de încărcată în acest moment și nu ar susține implementarea unor modificări de acest fel. Ar trebui modificată întâi programa școlară și pregătite cadrele didactice și abia apoi modificat sistemul

–        păstrarea calificativelor de la clasele I-IV și a variantei de evaluare cu notă la clasele V-VIII

Note generale despre dezbatere –        părinții au studiat cu atentie materialul supus dezbaterii;

–        dezbaterea s-a desfășurat respectând principiile dialogului;

–        coordonatorul de dezbatere a facilitat comunicarea și a încurajat discutarea anumitor aspecte;

16 mai 2019

Dezbatere “Educația ne unește”

Dezbatere “Educația ne unește”

Raport dezbatere “Educația ne unește”

Unitatea de învățământ Școala Gimnazială George Topârceanu
Data organizării dezbaterii 15.05.2019
Coordonator dezbatere Daia Iuliana Maria
Date de contact București, Sector 4, Str. Argeșelu Nr. 6,

tel. 021.450.38.23,

email: scgt110@yahoo.com

Aspecte pozitive semnalate –        începerea învățământului obligatoriu preșcolar la vârsta de 3 ani;

–        stimulente financiare pt obținerea de specializări suplimentare;

–        implicarea instituțiilor abilitate ale statului, reprezentanți ai societatii civile și ai sectorului economic, in ideile educaționale progresiste bazate pe competiție și pe raportul cost-beneficiu ;

–        încurajarea orientării tinerilor spre un învățământ de tip dual.

Aspecte care îngrijorează, limite ale propunerii de viziune –        responsabilitatea educării copiilor este transferată preponderent pe umerii școlii

–        școala organizează activități extracurriculare pentru întreaga familie, atât în scopul dezvoltării competențelor părinților în domeniul organizării vieții de familie, cât și în scopul încurajării părinților de a se integra sau reintegra în procesul de învățare pe tot parcursul vieții;

–        viziunea se referă doar la interesul elevului, nerespectând astfel principiul egalității în procesul educațional împovărând cadrul didactic

–        lipsesc resursele materiale și umane;

–        evaluarea profesorului nu ar trebui să depindă de performanța individuală a elevilor (lipsa motivației pentru învățare, starea de sănătate, factori sociali, familii monoparentale);

–        renunțarea la încadrarea profesorilor de specialitate la materii, cum ar fi: educația fizică, limbă străină, religie la ciclul primar inferior;

–        obligativitatea profesorului pentru învățământ primar de a preda materiile profesorilor de specialitate – educația fizică, limbă străină, religie;

–        imposibilitatea orientarii tinerilor spre un invatamant de tip dual;

–        în viziunea ministerului nu se face referire la existența copiilor cu CES, parcursul și integrarea lor în învățământul de masă;

–        precizări concrete cu privire la disciplinele de specialitate din ciclul primar superior – clasele 4-6;

Recomandări și scenarii de implementare –        pentru dezvoltarea copilului este benefic ca acesta să interactioneze cu profesori diferiți cu stiluri pedagogice diferite – profesori de specialitate la învățământul primar;

–        existența unui profesor psihopedagog, cu normă întreagă, în fiecare școală, care să se ocupe de dezvoltarea psihoafectivă și emoțională a copiilor;

–        profesori de sprijin în fiecare școală;

–        dotarea cabinetelor psihopedagogice cu instrumente și materiale pentru evaluarea aptitudinilor absolvenților învățământului gimnazial;

–        obligativitatea predării educației fizice în învățământul primar de către profesorul de educație fizică; printre beneficii enumerăm dezvoltarea fizică armonioasă și reducerea obezității infantile;

–        obligativitatea predării limbii engleze în învățământul primar de către profesorul de limba engleză; studiile demonstreză că o limbă străină se învață mai ușor la vârste fragede;

–        eliminarea lucrărilor semestriale;

–        religia contribuie la dezvoltarea morală a copiilor;

–        menținerea ciclului primar de învățământ – clasele pregătitoare – IV;

–        menținerea ciclului gimnazial de învățământ – clasele V – VIII;

–        mentinerea sistemului de notare cu calificative la clasele I – IV;

Note generale despre dezbatere –        Cadrele didactice au studiat cu atentie materialul supus dezbaterii;

–        Dezbaterea s-a desfășurat respectând principiile dialogului;

–        Coordonatorul de dezbatere a facilitat comunicarea și a încurajat discutarea anumitor aspecte;

 

28 februarie 2019

ZIUA PORȚILOR DESCHISE – 28 FEBRUARIE 2019

WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.59
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.58
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.58(1)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.57
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.56
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.56(1)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.55
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.55(1)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.54
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.54(2)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.54(1)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.53
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.23
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.23(3)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.23(2)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.23(1)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.22
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.22(2)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.22(1)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.21
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.21(1)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.02
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.02(3)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.02(2)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.02(1)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.01
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.01(4)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.01(3)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.01(2)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.01(1)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.00
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.50.00(1)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.49.59
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.49.59(2)
WhatsApp Image 2019 02 28 At 15.49.59(1)

18 iunie 2018

Pe cântar, la Total Waste Recycling

Pe cântar, la Total Waste Recycling
Pe cântar, la Total Waste Recycling

 


În luna noiembrie 2017, Patrula Școlii Gimnaziale „George Topârceanu” avea deja pline, pentru prima oară, containerele DEEE din școală ba chiar și câteva televizoare aduse de vecinii unuia dintre agenți. Au chemat Operatorul Local Partener al Asociației RoRec ca să preia deșeurile. „Atunci am intrebat prima data ce se intampla cu DEEE cand pleaca de la noi si ni s-au enumerat niste etape foarte interesante. Ne-am pus întrebarea dacă nu cumva am putea vizita şi noi un centru de dezasamblare și sortare a DEEE. Părea foarte interesant de aflat ce şi cum…” povestește doamna profesor Adina Nițu, coordonatorul Patrulei.

În iunie 2018, la sfârșitul anului școlar, au organizat o vizită la Total Waste Recycling, centrul din Jilava unde ajung sute de tone de deșeuri electrice pentru a fi sortate și dezasamblate cu grijă față de mediu. 

„Domnul Director MIhai Roșca ne-a întâmpinat ca pe nişte oaspeţi de seamă. Am vizitat extreriorul TWR şi două hale de lucru. Unele instalaţii erau oprite, ca să ne putem auzi, dar şi pentru protecţia noastră. 

Copiii au văzut în ce se descompun televizoarele, cum se separă cartonul, sticla, care sunt elementele componente ale unui calculator, ca să afle ce anume se recuperează din fiecare. Au văzut sacii conţinând cupru rezultat de la cablurile vechi, recipientele cu sticlă, grămezile de tonere, procesoare, carcase de unităţi, baterii, becuri. D-nul director le-a prezentat cele mai periculoare DEEE şi efectele acestora pentru mediu.

Moment memorabil: ne-am urcat toţi pe un cântar-platformă. Nu am reuşit să atingem o tonă, aşa cum speraserăm!”

Copiii au aflat lucruri surprinzătoare, ca, de exemplu, că „din sticla recuperată se face nisip folosit apoi la obţinerea cimentului (ei ştiau că din nisip se face sticlă, nu şi invers), că televizoare se găseşte plumb, foarte nociv sau că în neoane se află un praf care dăunează sănătăţii, la fel ca mercurul din termometru, dacă se împrăștie” punctează doamna Nițu.

Membrii Patrulei au fost impresionaţi de cât de organizaţi sunt oamenii la Total Waste Recycling, dar şi de efectele teribile pe care anumite substanţe din aparatele electrice le pot avea asupra mediului și sănătății noastre, dacă acele aparate nu sunt colectate și reciclate așa cum trebuie.

Pentru agenți Patrulei de la Școala Gimnazială „George Topârceanu” vizita la TWR a fost dovada cea mai grăitoare că activitatea lor de voluntari prin care susțin colectarea responsabilă a deșeurilor electrice este FOARTE IMPORTANTĂ.

Mai mult, au primit lecția unui exemplu personal care le-a arătat că succesul vine mai ales din convingerea și pasiunea cu care faci un anumit lucru. Adina Nițu declară: „am fost impresionată cât de mult crede directorul TWR în ceea ce face. Din felul cum ne-a primit și ne-a vorbit se simte că activitatea firmei pe care o conduce nu este doar un mijloc de a obţine profit, iar cel mai important „profit”, pentru dânsul, este contribuția pe care o aduce astfel la salvarea mediului. Elevii mei sunt mai convinşi ca oricând că reciclarea este absolut necesară.”

Patrula Școlii „George Topârceanu” din București a câștigat premiul pentru „Cea mai activă Patrulă” din Sectorul 4. Și ei, și toți colegii lor din echipa locală așteaptă ca, pe perioada vacanței de vară, bucureștenii să predea cât mai multe deșeuri electrice la reciclare, în program, și să îi ajute să câștige, în toamnă, unul din premiile naționale.

sursa

15 mai 2018

Adrian Moraru – director de ONG (IPP). Conferință despre implicare civică și voluntariat

14 mai 2018

Medic oftalmolog Ioana Gobej

14 mai 2018

Stelian Lambru – jurnalist, om de radio. Conferință despre selectarea informației de calitate

14 mai 2018

Delta Văcărești – aprilie 2018

14 mai 2018

Cu musafiri la Limba Română – aprilie 2018

14 mai 2018

Târgul de Paști

14 mai 2018

Sărbătorind Ziua Națională alături de viitorii colegi de la Grădinița Nr. 4 – decembrie 2017

14 mai 2018

Hai să citim! – octombrie 2017

14 mai 2018

Muzeul Național de Istorie – decembrie 2017

14 mai 2018

Concurs de Lectură – iunie 2017

14 mai 2018

Tabăra Râul Sadului – iulie 2017

14 mai 2018

Școala Arborilor – primăvara 2017

14 mai 2018

Vulcanii Noroioși – octombrie 2017

14 mai 2018

Festivalul Fulgilor de Nea

3 aprilie 2018

Georgia Florescu, profesoară de vioară la liceul “George Enescu”, alături de doi elevi – Mario Burdihoiu și Sara Dragomir

27 martie 2018

Bogdan Teodorescu, artist plastic și profesor, alături de două eleve de la liceul ”Tonitza” – Arina Litvinova și Ioana Pătrașcu

20 martie 2018

matematică distractivă

20 martie 2018

fișe de lectură

fișe de lectură clasa a IV-a A

 

20 martie 2018

planetele

20 martie 2018

Fișe de lectură

Fișe de lectură ale copiilor clasei a IV-a B

 

19 martie 2018

Muntele – pasiunea mea

reprezentant “Ghizii României” – Mădălin Mănăilă

8 martie 2018

Un grup de elevi ai seminarului ortodox “Nifon Mitropolitul”

23 februarie 2018

conferință – dr. neurochirurg Ionuț Gobej

16 octombrie 2017

Comemorarea Holocaustului – 9 octombrie 2017

Activitate coordonată în școală de prof. Dumitra Boșneag și prof. Lucian Buică, la care au participat reprezentanți ai elevilor din clasele 7A, 7B, 8A și 8B.

24 februarie 2017

Activități cu elevii

21 februarie 2017

Clasa Pregătitoare B – învățător Sorina Botoacă


21 februarie 2017

Clasa a III-a B – învățător Adina Nițu

“Albinutele” si “Buburuzele” din clasele a doua, conduse de d-nele prof inv primar Lavinia Chivu si Adina Nitu au petrecut o saptamana de neuitat in tabara Aventura in natura de la Bughea, in vara anului 2016. Imaginile vorbesc de la sine…


“Buburuzele” conduse de d-na prof inv primar Adina Nitu colinda de Craciun la Biserica Martisor; in decembrie 2015, povestea Nasterii Domnului a emotionat pe toti cei prezenti, care au cantat colindele impreuna, cu mic, cu mare.


La initiativa Primariei Municipiului Bucuresti, la Palatul Copiilor s-a desfasurat Festivalul Fulgilor de Nea, la inceputul lunii decembrie, 2016. Au experimentat, au decorat, au ras si s-au jucat la aceasta manifestare si “Albinutele” si “Buburuzele” din clasele a treia ale scolii noastre.


In primavara anului 2016, Proiectul-concurs UNESCO “Prima mea carte” a adus elevilor din clasa a II-a B, condusi de d-na prof inv primar Adina Nitu, Premiul I.
Elevii au realizat o lucrare colectiva, constand intr-o carte lucrata in totalitate manual, pornind de la “Amintiri din copilarie” de Ion Creanga.


 

21 februarie 2017

Clasa Pregătitoare C – învățător Cristina Lungu


 

21 februarie 2017

Clasa a II-a B – învățător Elena Dumitrache

Activităţi desfăsurate in cadrul orelor de AVAP


Activităţi desfăsurate in cadrul orelor de AVAP-Halloween


Activităţi desfăsurate in cadrul orelor de lectura


Bradul clasei


Proiect PROEDUS Festivalul Fulgilor de nea


Proiect Unesco Din grădina toamnei


Proiect UNESCO Plantele Leac pentru trup


Proiectul Scoala Arborilor


Serbare de Halloween


Voluntariat pentru copiii din Valea Plopului


21 februarie 2017

Clasa I A – învățător Elena Ionescu

TARGUL DE CRACIUN


SERBAREA VINE MOS CRACIUN


SERBAREA CATE-N LUNA SI INSTELE


DIN GRADINA TOAMNEI


EDUCATIE PENTRU SITUATII DE URGENTA


FESTIVALUL FULGILOR DE NEA


MICII ARTISTI


POVESTI CU MICI ACTORI

 


21 februarie 2017

Clasa I C – învățător Simona Neagu

Serbarea de Crăciun


Festivalul fulgilor de nea

 


orele de AVAP – 1 DECEMBRIE

 


20 februarie 2017

Haloween

PA300753
20 februarie 2017

Ziua Nationala

PB270852
20 februarie 2017

Crucea Rosie

PC040888
20 februarie 2017

Pachetelul sanatos

P1291087
20 februarie 2017

Eco Kaufland

PC1509~2
16 mai 2019

Dezbatere “Educația ne unește”

Dezbatere “Educația ne unește”

Raport dezbatere “Educația ne unește”

Unitatea de învățământ Școala Gimnazială George Topârceanu
Data organizării dezbaterii 15.05.2019
Coordonator dezbatere Daia Iuliana Maria
Date de contact București, Sector 4, Str. Argeșelu Nr. 6,

tel. 021.450.38.23,

email: scgt110@yahoo.com

Aspecte pozitive semnalate –        începerea învățământului obligatoriu preșcolar la vârsta de 3 ani;

–        stimulente financiare pt obținerea de specializări suplimentare;

–        implicarea instituțiilor abilitate ale statului, reprezentanți ai societatii civile și ai sectorului economic, in ideile educaționale progresiste bazate pe competiție și pe raportul cost-beneficiu ;

–        încurajarea orientării tinerilor spre un învățământ de tip dual.

Aspecte care îngrijorează, limite ale propunerii de viziune –        responsabilitatea educării copiilor este transferată preponderent pe umerii școlii

–        școala organizează activități extracurriculare pentru întreaga familie, atât în scopul dezvoltării competențelor părinților în domeniul organizării vieții de familie, cât și în scopul încurajării părinților de a se integra sau reintegra în procesul de învățare pe tot parcursul vieții;

–        viziunea se referă doar la interesul elevului, nerespectând astfel principiul egalității în procesul educațional împovărând cadrul didactic

–        lipsesc resursele materiale și umane;

–        evaluarea profesorului nu ar trebui să depindă de performanța individuală a elevilor (lipsa motivației pentru învățare, starea de sănătate, factori sociali, familii monoparentale);

–        renunțarea la încadrarea profesorilor de specialitate la materii, cum ar fi: educația fizică, limbă străină, religie la ciclul primar inferior;

–        obligativitatea profesorului pentru învățământ primar de a preda materiile profesorilor de specialitate – educația fizică, limbă străină, religie;

–        imposibilitatea orientarii tinerilor spre un invatamant de tip dual;

–        în viziunea ministerului nu se face referire la existența copiilor cu CES, parcursul și integrarea lor în învățământul de masă;

–        precizări concrete cu privire la disciplinele de specialitate din ciclul primar superior – clasele 4-6;

Recomandări și scenarii de implementare –        pentru dezvoltarea copilului este benefic ca acesta să interactioneze cu profesori diferiți cu stiluri pedagogice diferite – profesori de specialitate la învățământul primar;

–        existența unui profesor psihopedagog, cu normă întreagă, în fiecare școală, care să se ocupe de dezvoltarea psihoafectivă și emoțională a copiilor;

–        profesori de sprijin în fiecare școală;

–        dotarea cabinetelor psihopedagogice cu instrumente și materiale pentru evaluarea aptitudinilor absolvenților învățământului gimnazial;

–        obligativitatea predării educației fizice în învățământul primar de către profesorul de educație fizică; printre beneficii enumerăm dezvoltarea fizică armonioasă și reducerea obezității infantile;

–        obligativitatea predării limbii engleze în învățământul primar de către profesorul de limba engleză; studiile demonstreză că o limbă străină se învață mai ușor la vârste fragede;

–        eliminarea lucrărilor semestriale;

–        religia contribuie la dezvoltarea morală a copiilor;

–        menținerea ciclului primar de învățământ – clasele pregătitoare – IV;

–        menținerea ciclului gimnazial de învățământ – clasele V – VIII;

–        mentinerea sistemului de notare cu calificative la clasele I – IV;

Note generale despre dezbatere –        Cadrele didactice au studiat cu atentie materialul supus dezbaterii;

–        Dezbaterea s-a desfășurat respectând principiile dialogului;

–        Coordonatorul de dezbatere a facilitat comunicarea și a încurajat discutarea anumitor aspecte;

 

18 iunie 2018

Pe cântar, la Total Waste Recycling

Pe cântar, la Total Waste Recycling
Pe cântar, la Total Waste Recycling

 


În luna noiembrie 2017, Patrula Școlii Gimnaziale „George Topârceanu” avea deja pline, pentru prima oară, containerele DEEE din școală ba chiar și câteva televizoare aduse de vecinii unuia dintre agenți. Au chemat Operatorul Local Partener al Asociației RoRec ca să preia deșeurile. „Atunci am intrebat prima data ce se intampla cu DEEE cand pleaca de la noi si ni s-au enumerat niste etape foarte interesante. Ne-am pus întrebarea dacă nu cumva am putea vizita şi noi un centru de dezasamblare și sortare a DEEE. Părea foarte interesant de aflat ce şi cum…” povestește doamna profesor Adina Nițu, coordonatorul Patrulei.

În iunie 2018, la sfârșitul anului școlar, au organizat o vizită la Total Waste Recycling, centrul din Jilava unde ajung sute de tone de deșeuri electrice pentru a fi sortate și dezasamblate cu grijă față de mediu. 

„Domnul Director MIhai Roșca ne-a întâmpinat ca pe nişte oaspeţi de seamă. Am vizitat extreriorul TWR şi două hale de lucru. Unele instalaţii erau oprite, ca să ne putem auzi, dar şi pentru protecţia noastră. 

Copiii au văzut în ce se descompun televizoarele, cum se separă cartonul, sticla, care sunt elementele componente ale unui calculator, ca să afle ce anume se recuperează din fiecare. Au văzut sacii conţinând cupru rezultat de la cablurile vechi, recipientele cu sticlă, grămezile de tonere, procesoare, carcase de unităţi, baterii, becuri. D-nul director le-a prezentat cele mai periculoare DEEE şi efectele acestora pentru mediu.

Moment memorabil: ne-am urcat toţi pe un cântar-platformă. Nu am reuşit să atingem o tonă, aşa cum speraserăm!”

Copiii au aflat lucruri surprinzătoare, ca, de exemplu, că „din sticla recuperată se face nisip folosit apoi la obţinerea cimentului (ei ştiau că din nisip se face sticlă, nu şi invers), că televizoare se găseşte plumb, foarte nociv sau că în neoane se află un praf care dăunează sănătăţii, la fel ca mercurul din termometru, dacă se împrăștie” punctează doamna Nițu.

Membrii Patrulei au fost impresionaţi de cât de organizaţi sunt oamenii la Total Waste Recycling, dar şi de efectele teribile pe care anumite substanţe din aparatele electrice le pot avea asupra mediului și sănătății noastre, dacă acele aparate nu sunt colectate și reciclate așa cum trebuie.

Pentru agenți Patrulei de la Școala Gimnazială „George Topârceanu” vizita la TWR a fost dovada cea mai grăitoare că activitatea lor de voluntari prin care susțin colectarea responsabilă a deșeurilor electrice este FOARTE IMPORTANTĂ.

Mai mult, au primit lecția unui exemplu personal care le-a arătat că succesul vine mai ales din convingerea și pasiunea cu care faci un anumit lucru. Adina Nițu declară: „am fost impresionată cât de mult crede directorul TWR în ceea ce face. Din felul cum ne-a primit și ne-a vorbit se simte că activitatea firmei pe care o conduce nu este doar un mijloc de a obţine profit, iar cel mai important „profit”, pentru dânsul, este contribuția pe care o aduce astfel la salvarea mediului. Elevii mei sunt mai convinşi ca oricând că reciclarea este absolut necesară.”

Patrula Școlii „George Topârceanu” din București a câștigat premiul pentru „Cea mai activă Patrulă” din Sectorul 4. Și ei, și toți colegii lor din echipa locală așteaptă ca, pe perioada vacanței de vară, bucureștenii să predea cât mai multe deșeuri electrice la reciclare, în program, și să îi ajute să câștige, în toamnă, unul din premiile naționale.

sursa

16 octombrie 2017

Comemorarea Holocaustului – 9 octombrie 2017

Activitate coordonată în școală de prof. Dumitra Boșneag și prof. Lucian Buică, la care au participat reprezentanți ai elevilor din clasele 7A, 7B, 8A și 8B.

24 februarie 2017

Activități cu elevii

21 februarie 2017

Clasa Pregătitoare B – învățător Sorina Botoacă


21 februarie 2017

Clasa a III-a B – învățător Adina Nițu

“Albinutele” si “Buburuzele” din clasele a doua, conduse de d-nele prof inv primar Lavinia Chivu si Adina Nitu au petrecut o saptamana de neuitat in tabara Aventura in natura de la Bughea, in vara anului 2016. Imaginile vorbesc de la sine…


“Buburuzele” conduse de d-na prof inv primar Adina Nitu colinda de Craciun la Biserica Martisor; in decembrie 2015, povestea Nasterii Domnului a emotionat pe toti cei prezenti, care au cantat colindele impreuna, cu mic, cu mare.


La initiativa Primariei Municipiului Bucuresti, la Palatul Copiilor s-a desfasurat Festivalul Fulgilor de Nea, la inceputul lunii decembrie, 2016. Au experimentat, au decorat, au ras si s-au jucat la aceasta manifestare si “Albinutele” si “Buburuzele” din clasele a treia ale scolii noastre.


In primavara anului 2016, Proiectul-concurs UNESCO “Prima mea carte” a adus elevilor din clasa a II-a B, condusi de d-na prof inv primar Adina Nitu, Premiul I.
Elevii au realizat o lucrare colectiva, constand intr-o carte lucrata in totalitate manual, pornind de la “Amintiri din copilarie” de Ion Creanga.


 

21 februarie 2017

Clasa Pregătitoare C – învățător Cristina Lungu


 

21 februarie 2017

Clasa a II-a B – învățător Elena Dumitrache

Activităţi desfăsurate in cadrul orelor de AVAP


Activităţi desfăsurate in cadrul orelor de AVAP-Halloween


Activităţi desfăsurate in cadrul orelor de lectura


Bradul clasei


Proiect PROEDUS Festivalul Fulgilor de nea


Proiect Unesco Din grădina toamnei


Proiect UNESCO Plantele Leac pentru trup


Proiectul Scoala Arborilor


Serbare de Halloween


Voluntariat pentru copiii din Valea Plopului


21 februarie 2017

Clasa I A – învățător Elena Ionescu

TARGUL DE CRACIUN


SERBAREA VINE MOS CRACIUN


SERBAREA CATE-N LUNA SI INSTELE


DIN GRADINA TOAMNEI


EDUCATIE PENTRU SITUATII DE URGENTA


FESTIVALUL FULGILOR DE NEA


MICII ARTISTI


POVESTI CU MICI ACTORI

 


21 februarie 2017

Clasa I C – învățător Simona Neagu

Serbarea de Crăciun


Festivalul fulgilor de nea

 


orele de AVAP – 1 DECEMBRIE

 


20 februarie 2017

Haloween

PA300753
20 februarie 2017

Ziua Nationala

PB270852
20 februarie 2017

Crucea Rosie

PC040888
20 februarie 2017

Pachetelul sanatos

P1291087
20 februarie 2017

Eco Kaufland

PC1509~2
20 februarie 2017

Brancusi

DSCF0422
20 februarie 2017

Activitate UNESCO – ciclul primar

PB200801
20 februarie 2017

Cerc de Istorie

PA300757
20 februarie 2017

Ora Pamantului

ora-pamantului
20 februarie 2017

Activitate literara – Hanul Ancutei

PB250810
20 februarie 2017

Craciun

PC231064
20 februarie 2017

Activitate Ecologica

P4080186
20 februarie 2017

Biblioteca Municipala

PC171003
13 iunie 2016

Înscrieri etapa a III-a

primazi

Școala noastră are locuri disponibile.

Înscrierea în clasa pregătitoare a copiilor an școlar 2016-2017, se face la sediul ISMB din Str.Icoanei nr. 19 sectorul 2.

Detalii găsiți pe site-ul ISMB – Înscrieri 2016

sau la secretariatul școlii.

Caută

Articole recente

  • Dezbatere cu părinții. Educația ne unește.
  • Dezbatere “Educația ne unește”
  • ZIUA PORȚILOR DESCHISE – 28 FEBRUARIE 2019
  • Pe cântar, la Total Waste Recycling
  • Adrian Moraru – director de ONG (IPP). Conferință despre implicare civică și voluntariat
  • Medic oftalmolog Ioana Gobej
  • Stelian Lambru – jurnalist, om de radio. Conferință despre selectarea informației de calitate
  • Delta Văcărești – aprilie 2018
  • Cu musafiri la Limba Română – aprilie 2018
  • Târgul de Paști
  • Sărbătorind Ziua Națională alături de viitorii colegi de la Grădinița Nr. 4 – decembrie 2017
  • Hai să citim! – octombrie 2017
  • Muzeul Național de Istorie – decembrie 2017
  • Concurs de Lectură – iunie 2017
  • Tabăra Râul Sadului – iulie 2017
  • Școala Arborilor – primăvara 2017
  • Vulcanii Noroioși – octombrie 2017
  • Festivalul Fulgilor de Nea
  • Georgia Florescu, profesoară de vioară la liceul “George Enescu”, alături de doi elevi – Mario Burdihoiu și Sara Dragomir
  • Bogdan Teodorescu, artist plastic și profesor, alături de două eleve de la liceul ”Tonitza” – Arina Litvinova și Ioana Pătrașcu
  • matematică distractivă
  • fișe de lectură
  • planetele
  • Fișe de lectură
  • Muntele – pasiunea mea
  • Un grup de elevi ai seminarului ortodox “Nifon Mitropolitul”
  • conferință – dr. neurochirurg Ionuț Gobej
  • Comemorarea Holocaustului – 9 octombrie 2017
  • Activități cu elevii
  • Clasa Pregătitoare B – învățător Sorina Botoacă
  • Clasa a III-a B – învățător Adina Nițu
  • Clasa Pregătitoare C – învățător Cristina Lungu
  • Clasa a II-a B – învățător Elena Dumitrache
  • Clasa I A – învățător Elena Ionescu
  • Clasa I C – învățător Simona Neagu
  • Haloween
  • Ziua Nationala
  • Crucea Rosie
  • Pachetelul sanatos
  • Eco Kaufland

Arhive

  • mai 2019
  • februarie 2019
  • iunie 2018
  • mai 2018
  • aprilie 2018
  • martie 2018
  • februarie 2018
  • octombrie 2017
  • februarie 2017
  • iunie 2016
Realizat de Florin Usturoiu - 2013-2022